Norwegian Noble team?

Status
Not open for further replies.
Forrige N6 heter Thom, ikke Thor. ;)
Men jeg likte ideen din med å lime på skumgummimatter på mørke klær. Hadde samme idè å bruke en våtdrakt, og så lime "Fomies" på enkelte steder for å fylle opp tomrommet mellom selve undersuiten og Armoren. ;)

Ok:p Æ e ikke så god på og husk navnXD Men æ trur æ ska vær han thom:) Armoret hannes ROCKA!:p
 
Jico, du er fra Norge? Dette er så kult! Beklager, jeg snakker dansk bedre...Jeg bor i USA, men dette er en god måte å praktisere min norsk..

Jeg ville voluteer for Kat hvis jeg bodde i Norge. Jeg har tenkt på å studere i utlandet i Danmark i et år eller to, men det hjelper ikke dere mye
 
Last edited by a moderator:
Jico, du er fra Norge? Dette er så kult! Beklager, jeg snakker dansk bedre...Jeg bor i USA, men dette er en god måte å praktisere min norsk..

Jeg ville voluteer for Kat hvis jeg bodde i Norge. Jeg har tenkt på å studere i utlandet i Danmark i et år eller to, men det hjelper ikke dere mye

Du kan jo være kat og komme til norge hvis vi skal ha en slik "get together" eller drar på en slik gameing konvensjon eller noe^_^
 
Last edited by a moderator:
Ha. Jeg er ikke tynn nok til å være Kat. Jeg har mine MK6...Kanskje jeg skal komme og besøke dere når jeg studere i Danmark. :D
 
Aww, tak!! (Is it tak or takk in Norsk?) Jeg får aldri Bondo, alltid går tom for tid...J

eg gikk til Dragoncon i september i fjor og fikk møte en haug med veldig kule medlemmer .. Adam, Sean, Ithica, etc. :D
 
Aww, tak!! (Is it tak or takk in Norsk?) Jeg får aldri Bondo, alltid går tom for tid...J

eg gikk til Dragoncon i september i fjor og fikk møte en haug med veldig kule medlemmer .. Adam, Sean, Ithica, etc. :D

Heldig grisXD Ville hvert kult å møte hverandre en gang:) Har aldri møtt en annen 405th member førXD Så du la mæ til også på facebokk:D


Så vi har ei som er 20(Deanna/soul-drinker), en som er 19(Torgeir/S1L3nt V1P3R), jeg som er 16 (Svein-Arne/Jico) og sOli som jeg ikke vet navnet på eller hvor gammel han er:p

Det blir kansje litt vanskeligere for meg å komme til dere siden jeg ikke er 18 år enda:p Vi kan kansje møtes i sommerferien:D Æ skal på trenings leir i Surnadal:D Og det e jo ikke så langt fra molde:D Blir kult når du flytter til Danmark Deanna:) Hva skal du studere?:3
 
Aww, tak!! (Is it tak or takk in Norsk?) Jeg får aldri Bondo, alltid går tom for tid...J

eg gikk til Dragoncon i september i fjor og fikk møte en haug med veldig kule medlemmer .. Adam, Sean, Ithica, etc. :D

Det er takk på Norsk. :)

Jeg har veldig lyst å dra til D*Con en gang! :O Du er jo heldig som fikk møte alle de kule folka der. :D
 
Mitt eneste problem er at jeg ikke har penger til airfare. Jeg studerer psychology og foreign languages. Jeg skal nok bare være i Danmark for ett semester, skjønt. :(

Stopp går så fort! Jeg er ikke i nærheten flytende i norsk!

Dragoncon var mye moro. Neste år Nat Woodland (Acenat) kommer helt fra Australia!! Hun bor med meg. Jeg bor i Florida, så det er bare en 8 timers kjøring.
 
Ey folks, add meg på face: Soli Maybury :) Har vi noen norsk armor-mekkegruppe? We should make one!
 
Noen som veit hvor jeg kan få tak i sånn "Bondo Body Filler" sparkel-gugge? Finns det noe norsk versjon?

Jeg veit at det er masse greier på Biltema, men veit ikke hva som er bra. Erfaringer?

Jeg har ikke tenkt å lage noen komplett slagbrynje, men kanskje et par hjelmer elns.
 
Noen som veit hvor jeg kan få tak i sånn "Bondo Body Filler" sparkel-gugge? Finns det noe norsk versjon?

Jeg veit at det er masse greier på Biltema, men veit ikke hva som er bra. Erfaringer?

Jeg har ikke tenkt å lage noen komplett slagbrynje, men kanskje et par hjelmer elns.

Det beste er å bruke "Fin Sparkel" på Biltema, du finner den på bilpleieseksjonen. Det er en veldig fin, lett sandbar sparkel som jeg selv har gode erfaringer med. Anbefales på det sterkeste!
 
Det beste er å bruke "Fin Sparkel" på Biltema, du finner den på bilpleieseksjonen. Det er en veldig fin, lett sandbar sparkel som jeg selv har gode erfaringer med. Anbefales på det sterkeste!

Er det lettsparkel eller blir det mer for å lage flere kopier?:confused
 
Er det lettsparkel eller blir det mer for å lage flere kopier?:confused

Hva mener du med å lage flere kopier? Mold?

Jeg liker best selv å bruke vegg sparkel. Den er ikke like hard som fin sparkel, men den er utrolig lett og pusse. Hvis du skal pusse fin sparkel må du bruke pusse maskin. Det vet jeg selv er uhorvelig mye jobb:p
 
Er det fortsatt noe liv i denne tråden, eller fra medlemmene? :)
[Incomming Norwegian Language]

Hei:) Ikke så mye liv i denne tråden atm. Men jeg tror at de fleste som har meldt seg med i dette "proskjektet" fortsatt er aktiv på 405th. Han S1l3nt V1p3r er også fra Molde:) Prøv og få kontakt med han:)
 
[In Danish]

Hey. jeg ved godt at det er primært for nordmænd men hvis der er andre danskere derude kunne det måske være en ide at starte et skandinavisk hold?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top