Norwegian Noble team?

Status
Not open for further replies.
Heisan

jeg er relativt ny her og har for det meste spilt ps3 men skaffa meg xb ett år tilbake og likte halo men mitt første prosjekt er killzone men kommer til å gå over på halo etter at jeg er ferdig med hjelm maske og våpen til kz :)

forresten så tester jeg nå "color lett sparkel M" fra clas ohlson og har tenkt til å ta metall sparkel eller glassfiber sparkel på etter at det forrige har størknet.
jeg så postene om fin sparkel/veg sparkel som hjalp mye men er det noen som veit om det er noe man kan spraye på som er bra?
 
HALLA er fra norge selv, jeg lurte på hva slags papir man skal bruke på pepakura (som er tilgjengeig i norge..) for vanelig A4 papir blir ødelagt under resin prossesen.
Jeg har bestilt 110LB 250 sheets "Letter Size Paper". men hadde vert kjekt med noe man kan kjøpe lokalt, har du noen forslag?
 
HALLA er fra norge selv, jeg lurte på hva slags papir man skal bruke på pepakura (som er tilgjengeig i norge..) for vanelig A4 papir blir ødelagt under resin prossesen.
Jeg har bestilt 110LB 250 sheets "Letter Size Paper". men hadde vert kjekt med noe man kan kjøpe lokalt, har du noen forslag?

Jeg bruker 160g A4 fra Staples. Du kan bruke 200g, men det kan bli litt tungt å skjere ut.

Btw, siste post på denne treaden ble postet for 2 år siden. Å poste en ny kommentar på en død tread er kjent som necro-posting og er ikke spessielt likt av mods, men siden det ikke er så mange aktive norsker her lengre skjønner jeg hvordan du fant denne treaden. Hvis det er noe du lurer på så er det bare å poste i noob forumet, folk vil som regel gi gode råd. Mitt råd til deg er:

Du vil finne det meste som de andre bruker på Biltema, Jula, Clas Olson eller Staples.

Bondo = Bilspackel
Resin = Polyester

Jeg fant noen skum-matter på Jula hvis du er interesert i å laga foam-armor.

Å finne materialer til å lage en støpeform i Norge er vanskelig. Jeg bestillte fra formfx. Det er billigere der enn å bestille helt fra USA. Det er dyrt, men verdt hver krone. Hvis du ser på denne treaden kan du se hvor mange ganger jeg feilet før jeg fikk til å lage en ordentlig støpeform.

Jeg er ikke så aktiv her lengre. Forumet hold nesten på å dø ut for en stund. Det var mange DDOS angrep og nesten ingen aktive mods, men nå ser det ut som ting er i ferd med å bli bedre. Hvis du har flere spørsmål er det bare å sende meg en PM.

Ønsker deg lykke til!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top