Recent content by spartangirl117

  1. spartangirl117

    Custom Mandalorian Merc armor (based on Clone Commander Wolffe)

    Thanks haha I took the idea from Mandalore the Uniter (the Mercs founder) and modified it to look like Wolffe's design. Thank you so much! I'm glad to hear that hahaha but stay turned to the post 'couse there are more upgrades to come ;)
  2. spartangirl117

    Custom Mandalorian Merc armor (based on Clone Commander Wolffe)

    Thanks! Your's is looking good!! Good to see more mandos with Wolfpack desing :D
  3. spartangirl117

    Custom Mandalorian Merc armor (based on Clone Commander Wolffe)

    Hey guys! It's been a while since I don't post anything in this forum so here you have some pics of my most recent armor. A custom Mandalorian Merc, almost ready to send the appication for the Mandalorian Mercs Costume Club :D I based the desing of the helmet and the colours on Clone Commander...
  4. spartangirl117

    European Regiment Roll Call

    Name Name: Laura Age: 16 Location: Barcelona, Spain Occupations: Student About you: I love videogames so I would like to study a multimedia engineering. Favorite Conventions: Salón del Manga, Salón del Cómic and the Japan Weekend of Bacelona
  5. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    Yeah I bought them 3 or 4 years ago... They could be great gloves for an ODST btw Thank you! :) Hahaha yeah I love him but at the same time I hate him xD but I'm making it also because it's an awesome armor and I liked it so far.
  6. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    They are bicicle gloves I bought them in Decathlon some years ago
  7. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    Thank you guys :) when I finish all the exams I will continue making the armor. Thanks! Your's is awesome btw!
  8. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    great day yesterday at the XX MangaCon (salón del manga) of Barcelona !! here I leave the pics of the photoshot after the Con in the neighbourhood https://www.facebook.com/media/set/?set=a.763339587088156.1073741830.683610971727685&type=1
  9. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    I'm back and new updates !! everything is ready for the Manga Con of BCN :b here some collages I made with some of the thousands of photos that did my friend xD all is painted, including the nerf (buy black matte spray inadvertently and has been very cool lol) well tell me what you...
  10. spartangirl117

    Foam Unfold Requests

    Thank you! And if it's not a problem, the pathfinder helmet and chest would be cool. helm: Pathfinder (H4 Pathfinder HD_DigitalCantina_Zaff) - Download - 4shared - MS7 ~ chest: https://www.facebook.com/groups/PepakuraLibrary (I think it's here)
  11. spartangirl117

    Foam Unfold Requests

    Can I request the Crysis nanosuit? Incluying the helmet. The files are on the 405th pepakura database. thanks
  12. spartangirl117

    First Master cheif (foam) build wip

    Your armor is looking pretty awesome! Btw I'm glad to see another SPARTAN girl here :D
  13. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    Thanks! I was working really hard on the helmet, it was the first part I made being a noob xD. And yeah I love how Felix looks in casual clothes, but I will make it on february for the Japan Weekend of BCN, 'cause I was thinking of making a crossover with a Pilot of Titanfall, I think it will...
  14. spartangirl117

    Lonewolf's back! Project: DESTINY

    it's looking pretty good, I love your Hand Cannon!
  15. spartangirl117

    Felix Red VS Blue (first armor) WIP

    darkanbu here you have what you wanted xD There are all the details of the helmet, forearms, shoulder and magnum M6G!! Also I made Felix's knife from the trailer of season 12 (scrach build): Here the gloves that I'm going to were: Well that's all! Now it's time for bondo and...
Top