Recent content by Sphynx

  1. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Hey all sorry for the extreme delay. I've been with out internet for m.onths now and never got a chance to update this post. I was at otakon this past week and debuted my finished COG soldier and working mulcher. Please behold! I already thinking of upgrades and stuff but that will come soon. I...
  2. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Yes I'll be recording the sound from the game to put in here with a push button. Yes a mortar would be sick bro!!!
  3. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Sound board came in now just gotta do some wiring....:)
  4. S

    Gears of war costume and Mulcher

    just another update My Sound module for the mulcher will be arriving thursday......
  5. S

    Gears of war costume and Mulcher

    HAHAAH LOL Heres some more pics of the mulcher with lights. Sorry the pics are dark I'll take sum more tomorrow in the sun light...
  6. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Yeah I know lol At first I was like man this thing is gonna be too small but so far its pretty hefty in size. I still have add a few things to it which I'm about to do right now :cool
  7. S

    Gears of war costume and Mulcher

    I should have lights in the mulcher by the end of today. Also ordered the sound recording module so it should be here by the end of the week. :)
  8. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Update Heres another update on my kit. mulcher is semi finished, the lancer is 90% done, and the armor is 85% done as well.
  9. S

    Nah I bought that from a guy I know From the TDH.com. I painted it though Myself and put it...

    Nah I bought that from a guy I know From the TDH.com. I painted it though Myself and put it together.
  10. S

    Thanks bro! :)

    Thanks bro! :)
  11. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Thanks gentlemen! Heres a update on my lancer I've been working on for a few hours...... tomorrow will be the mulcher......
  12. S

    Gears of war costume and Mulcher

    update Heres some more progress pics of the mulcher and the lancer... More to come...:cool
  13. S

    Gears of war costume and Mulcher

    Yes Thats what I was looking for but The radoishacks around dont have them.... So I found one on ebay lol Thanks Bro!
  14. S

    Gears of war costume and Mulcher

    The armor? Yes it is. Its so easy to work with as well!
Top