Pep Dag Voor Nederlanders

Status
Not open for further replies.

Bob the Giant

Well-Known Member
Heey nederlandse members

Ik zat te denken
Wat als we (in de zomervakantie?)
bij elkaar komen en info uitwisselen, samen dingen peppen ect

Alleen moeten we nog een plaats, datum tijd etc

Wie doet er mee?

Wel ik ben zelf van belgie en wil best wel meedoen met deze pep dag.

Maar als t niet te ver is kan ik wel eens langkomen.
Kortste bij voor mij is maastricht.

Toevallig ben ik al een tijdje bezig om zoiets te plannen. Er zijn wel wat plannen maar nog niets concreets.
Voorwaarden die ik dan wel wil stellen is dat iedereen die zou willen komen, goede bescherming mee brengt.

ja, inderdaad
mar we moeten wel een plek afspreken.
bij iemand z´n werkplek?
Bij mij kan het in principe, ik woon in midden/nederland

ik heb namelijk ook geen iedee
waar de andere nederlandse members wonen (Matthijs, jesse haloreplicas Ect)
als iedereen zegt waar hij/zij(?) woont, dan kunnen we een punt kiezen dat dichtbij is voor ons allemaal

Zou wel gaaf zijn, maar waar..

Ik woon in Noord-Brabant, maar ik heb zelf geen werkplek, ik moet nog met m'n eerste pep beginnen.

Matthijs en jesse wonen volgens mij in Ermelo
Youri woont in Utrecht
Menso in de buurt van amsterdam
Sietse/Haloreplicas woont in Deventer
en van Maarten heb ik geen idee.

Ik woon vlakbij utrecht dus mij maakt het eigenlijk niets uit.

EDIT: Blijkbaar in noord-Brabant :p

Om precies te zijn Breda. Denk er net aan dat ik wel moet werken in de zomervakantie, dus ik weet pas wanneer ik kan als ik mijn urenrooster heb.

Het heeft geen zin een centraal punt uit te zoeken als dat punt ons niet met z'n allen kan accomoderen.

Ok, we hebben een probleem dus: locatie.
Dan is er nog een ander probleem: datum. Als het in de zomervakantie valt krijg je weer dat gedoe van wie d'r allemaal op vakantie is, en na de zomervakantie hebben we gewoon school...dan maar in het weekend als vakantie niet uit komt?. Het idee is wel gaaf. Ik denk dat we wel een paar senior members hebben die hun ervaringen kunnen delen. En Floris, jij had het over een soort samenwerkingsverband voor de Mark VI? Heb je al wat info over de 'participerende' mensen? lol

Nee nog niet echt helemaal. Ik ben bezig samen met Matthijs om voor zijn pak het complete onderstel (kruis, boven/onderbenen, schoenen) te herbouwen. Het idee is dat hij alle onderdelen pep en fiberglassed.
Dan is het aan mij de taak om de boel te bondo'en en te molden. Het zou me zeer leuk lijken om met meer mensen samen te werken.

Naast dat het leuk is, is het ook een deel handig. Het idee is namelijk dat Matthijs en Jesse mee betalen aan de fabricatie, dus uiteindelijk minder hoeven te betalen voor de onderdelen. Een compleet MC pak maken is gewoon duur.

Ik deel graag mijn kennis over de zaken van molden/fiberglassen/painten/bondo'en .Dus als je vragen hebt hoef je niet te wachten op de pep dag ;) Matthijs, Jesse en ik hebben trouwens vorige jaar april (?) al een soort van pep dag gehouden. Het was best gezellig zo in de achtertuin :p

in principe kan het bij mij, maar ik woon in een dorp naast amersfoort,
MAAR: als we nou naar bijv, amersfoort gaan kunnen we vanaf daar naar mijn huis
En trouwens: het is wel de bedoeling dat je je eigen materiaal meeneemt (omdat ik bijna geen materiaal meer over heb)
Het klinkt goed, en veel positieve reacties!

falcon NL said:
Matthijs en jesse wonen volgens mij in Ermelo
Youri woont in Utrecht
Menso in de buurt van amsterdam
Sietse/Haloreplicas woont in Deventer
en van Maarten heb ik geen idee.

Ik woon vlakbij utrecht dus mij maakt het eigenlijk niets uit.

EDIT: Blijkbaar in noord-Brabant :p
ik woon in deventer, en het lijkt mij inderdaad een goed idee, ik zou zeggen: naar het middelpunt van nederland ; Utrecht, dat is voor iedereen het dichtste bij, en ik weet ook iets anders leuks om te plannen, nij de release van odst gaan we allemAAL MET ONS AFGEMAAKTE KOSTUUM EN EVT. WAPENS een beetje blij doen bij een gameshop!!

Last edited by a moderator:
HaloReplicas said:
ik woon in deventer, en het lijkt mij inderdaad een goed idee, ik zou zeggen: naar het middelpunt van nederland ; Utrecht, dat is voor iedereen het dichtste bij, en ik weet ook iets anders leuks om te plannen, nij de release van odst gaan we allemAAL MET ONS AFGEMAAKTE KOSTUUM EN EVT. WAPENS een beetje blij doen bij een gameshop!!

goede iedereen lekker positief
maar enkele van ons, waaronder ik, hebben nog geen kostuum klaar
en dat was waar die dag voor bedoelt was
samen aan eigen (en andermans??) kostuum werken
Ik weet niet of we allemaal ons kostuum die tijd afhebben (ik weet de releasedatum uberhaubt niet :p)
maar: Utrecht is een goede locatie, kunnen we bij iemand terrecht
Floris, 2 vragen aan jou
1:kunnen we bij jou terrecht als we in utrecht gaan
2:Jij bent ook op de hoogte van alle nederlandse members, zou jij alle nederlanders die nog van niks weten op de hoogte willen brengen

alvast bedankt
Bob

BobvDijk said:
goede iedereen lekker positief
maar enkele van ons, waaronder ik, hebben nog geen kostuum klaar
en dat was waar die dag voor bedoelt was
samen aan eigen (en andermans??) kostuum werken
Ik weet niet of we allemaal ons kostuum die tijd afhebben (ik weet de releasedatum uberhaubt niet :p)
maar: Utrecht is een goede locatie, kunnen we bij iemand terrecht
Floris, 2 vragen aan jou
1:kunnen we bij jou terrecht als we in utrecht gaan
2:Jij bent ook op de hoogte van alle nederlandse members, zou jij alle nederlanders die nog van niks weten op de hoogte willen brengen

alvast bedankt
Bob
de release datum van odst is 22 september 2009, ik zou dan mijn odst kostuum af moeten hebben, of mijn jackal of grunt kostuum. dat zou echt vet zijn :D

Dan stoppen we jou in dat Grunt pakkie en laten we mensen 1 euro betalen voor, 'sticky the grunt'. :p

Bob, ik moet nog helemaal beginnen aan mn costuum, die ga ik dus nooit van m'n langzalzeleven afhebben voor 22 september.

M-562 said:
Dan stoppen we jou in dat Grunt pakkie en laten we mensen 1 euro betalen voor, 'sticky the grunt'. :p

Bob, ik moet nog helemaal beginnen aan mn costuum, die ga ik dus nooit van m'n langzalzeleven afhebben voor 22 september.
dat is eigenlijk best een vet idee, dan moeten ze me raken met blauwe balletjes en dan heet het, Stick the grunt €1,-

maar ehm, weet iemand ook waar wanneer en hoelaat halo 3 odst gereleased wordt in nederland?

Status
Not open for further replies.
Back