Fiberglass Resin

Status
Not open for further replies.

bobvdijk

Well-Known Member
*dutch

Hallo mensen

weet iemand misschien waar ik in nederland fiberglass resin kan krijgen (of hoe dat hier ook heet)
En hoeveel kost het ongeveer ( ik heb weinig budget, zon 50 euro)

Cheerz


Bob

*english

Hi there, people

does anyone know where i can get any fiberglass resin in the netherlands (or how they call it here)
And how much does it costs (limited budget, about 50 bucks)

bye

Bob
 
BobvDijk said:
*dutch

Hallo mensen

weet iemand misschien waar ik in nederland fiberglass resin kan krijgen (of hoe dat hier ook heet)
En hoeveel kost het ongeveer ( ik heb weinig budget, zon 50 euro)

Cheerz
Bob

*english

Hi there, people

does anyone know where i can get any fiberglass resin in the netherlands (or how they call it here)
And how much does it costs (limited budget, about 50 bucks)

bye


look at your local hardware stores or try maybe online if not find a auto shop that dose repairs to cars and ask them where they order theirs
Bob
Blik aan uw plaatselijke ijzerwinkels of probeer misschien online indien geen autowinkel vind die doseert herstellingen naar auto's en hen vraag waar zij van hun bestellen
 
Last edited by a moderator:
U moet controleren of uw lokale auto reparatiewerkplaats
Mijn excuses, ik spreek geen Nederlands, ik gebruikte 'Google Translate '
 
sharkhead7854 said:
U moet controleren of uw lokale auto reparatiewerkplaats
Mijn excuses, ik spreek geen Nederlands, ik gebruikte 'Google Translate '

you can aslo anwser in english if you dont speak dutch, i ws lokking for some dutch people to help me
 
Last edited by a moderator:
uhm ikzelf gebruik gewoon polyesterhars als resin.
tot nu toe is de buitenkant wel stevig na 2 lagen ervan.
Die Fiberglass Resin kan je vergelijken met polyesterhars omdat die resin ook naar hars stinkt.
Maar zodra ik meer weet, laat ik het jou ook weten.

Silver,
 
Hi Bob.

Ik heb mijn glasvezel (fiberglass) gekocht in een klein autowinkeltje waar ze onderdelen voor reperaties doen.

mss heb jij in je buurt ook wel zo een winkel of supermarkt, waar ze onderdelen ofzo verkopen voor auto's.

Ik heb mijn glassvezel gekocht aan 12.5 euro voor 1m², en de verharder (polyester) aan 13.5 euro.

veel geluk nog met je masterchief armor :cool



mvg

Anthony
 
Wow, I knew the 405th was big, but I wasn't aware of the amount of international members there are.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top