Pep Dag Voor Nederlanders

Status
Not open for further replies.
HaloReplicas said:
dat is eigenlijk best een vet idee, dan moeten ze me raken met blauwe balletjes en dan heet het, Stick the grunt €1,-

maar ehm, weet iemand ook waar wanneer en hoelaat halo 3 odst gereleased wordt in nederland?

zelfde dag als overal ter wereld o_O
 
Last edited by a moderator:
M-562 said:
Dan stoppen we jou in dat Grunt pakkie en laten we mensen 1 euro betalen voor, 'sticky the grunt'. :p

Bob, ik moet nog helemaal beginnen aan mn costuum, die ga ik dus nooit van m'n langzalzeleven afhebben voor 22 september.

je bent niet de enige hoor :p
ik heb oom alleen een par dingen pep liggen, en krijg het waarscvhijn lijk ook nit af hoor, maak je geen zorgen
 
Last edited by a moderator:
BobvDijk said:
goede iedereen lekker positief
maar enkele van ons, waaronder ik, hebben nog geen kostuum klaar
en dat was waar die dag voor bedoelt was
samen aan eigen (en andermans??) kostuum werken
Ik weet niet of we allemaal ons kostuum die tijd afhebben (ik weet de releasedatum uberhaubt niet :p)
maar: Utrecht is een goede locatie, kunnen we bij iemand terrecht
Floris, 2 vragen aan jou
1:kunnen we bij jou terrecht als we in utrecht gaan
2:Jij bent ook op de hoogte van alle nederlandse members, zou jij alle nederlanders die nog van niks weten op de hoogte willen brengen

alvast bedankt
Bob

Nou Bob, dit zijn wel zo beetje alle actieve members (afgezien van Matthijs en Jesse) die er zijn. Ik kan er nog wel een paar op drummen, maar of ze komen/zin in hebben.

Voor de ruimte zou ik heel goed moeten kijken, maar ik betwijfel of ik ruimte hebn voor 4/5 peppende members.

@Peppende spullen
Op dit moment heb ik 5/12 onderdelen af van mijn ODST. Als ik mijn visier van Rube EINDELIJK binnen krijg wil ik het kostuum voor september af te hebben. Met wat geluk zelfs op de pep dag zelf als ik wat hulp krijg.

Oproep aan iedere nederlander/belg:
ALS IEMAND EEN FATSOENLIJKE VACUÜM MACHINE HEEFT/ IEMAND KENT, GAANDE GRAAG CONCACT MET ME OPNEMEN!!
 
Last edited by a moderator:
ok allemaal, even brainstormen voor een locatie
en overigens: heeft iedereen materiaal, en weet iedereen wat hij/zij gaat maken
ik ga aan mijn M6en miss een CQB helm
 
lolwut.jpg
 
oke, brainstormen.. ehm, ik ga bezig met mijn, halo 3 odst smg/helm en het grunt/jackal kostuum, jullie moeten maar effe zeggen welke ik moet maken en of menemen, want ik kan niet beslissen..

-haloreplicas
 
ej gaste misschien moeten we zo een sectie aanvragen zoals de UK sectie en de australische sectie... Want we zijn met ook redelijk veel :D. Dan kunne we de dichtst bijzijnde cons enzo bespreken. etc...
 
HaloReplicas said:
oke, brainstormen.. ehm, ik ga bezig met mijn, halo 3 odst smg/helm en het grunt/jackal kostuum, jullie moeten maar effe zeggen welke ik moet maken en of menemen, want ik kan niet beslissen..

-haloreplicas

Als ik jou was zou ik je ODST meenemen, ik neem m6, CQb mee
 
Last edited by a moderator:
Hi
ik ben een frans men en ik woon in Deventer.
Ik spreek nog niet goed Nederlands, maar ik leert….
 
BobvDijk said:
ok, de spirit zit er goed in, nu nog 1 locatie
het kon toch bij floris??

of toch niet?

en waarneer en hoelaat doen we dat dan?

weekend?
 
Last edited by a moderator:
halowin said:
Ik heb een vraag…

Waarom niet creeren un out post van 405th in Nederland ?

Err kijk eens een paar poste naar boven wat ik heb gepost. Lijkt me een goed idee...

post 27 om precies te zijn.
 
Last edited by a moderator:
rundown said:
Err kijk eens een paar poste naar boven wat ik heb gepost. Lijkt me een goed idee...

post 27 om precies te zijn.


Sorry, ik had niet gezien....
maar dat is goed, wij zijn nu twee !!! :D
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top